Forum Wystawy Petz Strona Gwna
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj

» Mam nadzieję że wytrzymam jeszcze te kilka dni, a potem po «


 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wystawy Petz Strona Gwna » Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
PostWysany: Wto 5:25, 25 Mar 2014 Powrt do gry


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland

Bardzo się boję, bo lekarka która robiła USG powiedziała, że ten większy nie podoba się jej. [link widoczny dla zalogowanych] U mnie gdy sie ich mocniej dotknie po prostu bola. Chodzi mi o kompanke w wieku 20 - 27 lat do pogaduch przy piwku czy imprezowania do rana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jak ja mam duuuużo to chyb aszybciej jeszcze pójdzie
Zabieg byl pod znieczuleniem nic nie czulem, trwal max 10min.
dla wiekszosci widze ze powinno byc to pokazane inaczej ...inaczej to znaczy jak?
Zapraszam na stylizacje paznokci metodą żelowa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] mialam wczoraj pierwszy raz wstrzykiwany kwas juvederm 0,5 ml.

dwie sa ladne moim zdaniem ona troche wredna jest. Robicie ja jakbyscie lykali witaminke a prawda jest taka, ze to ingerencja w organizm. Do wwaaww a wybawie ale to jeszcze kuuuuuuuupa czasu ... [link widoczny dla zalogowanych]
Marz,marz kochana...marzenia sie spelniaja,ja swoje zaczynam spelniac..mam partnera,dziecko 2,5 lat i pracuje,wiec od nas zalezy..pilnuje drugie dziecko,wiec moge pogodzic wszystko,bo w weekendy niepracuje..a czasem zycie,tak nam pouklada wszystko jak trzeba,tylko sluchaj intuicji..ona cie poprowadzi.... stosuje szampon GARNIER z odzywka i pianke WELLA. no włśnie jak tam jest? A więc uważajcie dziewczyny, chociaż sutanny bez wątpienia kuszą Pozdro paaa Zupelnie jakbym spedzila pol dnia w salonie pieknosci. mam małe pytanko... moj obecny maz wpadl na mnie na przejsciu dla pieszych, takze to byla milosc od pierwszego wejrzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjer za kilka stów odpada, bo jestem straszna sknerą.
Czekam z niecierpliwością aż mi opuchlizna zejdzie i te szwy mi ściągnął.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
PostWysany: Nie 2:31, 06 Kwi 2014 Powrt do gry


Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 732
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland

dzisiaj też cały dzień chciało mi się spać, ale miałam kilka spraw do załatwienia i dopiero wieczorem się zdrżemnęłam, liczyłam, że do jutra, ale jednak za dużo myśli
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] k_1_PL.avi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sama kiedyś załozyłam topik o takim właśnie temacie .. [link widoczny dla zalogowanych] Moja pierwsza głodówka to 12 dni, sama zobaczysz jak bedziesz się czuć.
Czesc! Będe dzwoniła do Kraka żeby potwierdzić swój przyjazd na konsultacje to zapytam jaki lekarz bedzie wówczas. Pomaga tez podkladanie pod paznokiec waty. Ale jest i tak, że są nijakie.Najgorsze w tym wszystki są..te rozdwojone końcówki a zarazem suche końce.Nie mogę się z tym uporać. Ja na swojego mogę liczyć- więc radzę Ci dobrze się zastanów nad tym do kogo pójdziesz [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Nie mam w ogóle na nic czasu. wstyd się przyznać..... ja rowniez jestem swiadkowa juz za 3 tyg u mojej siostry i oczywiscie organizuje wieczor panienski wynajmujemy sale w jednym pubie tylko dla nas bedzie ok 15 dziwczyn, kupilam juz smieszne gadzety typu podwiazka i welon dla panny mlodej a dla nas szatanskie opaski na glowe z diabelskimi rozkami mam zamiar zorganizowac rowiniez troche konkursow jakies quizy i tego typu sprwy, w tym momencie jestem na etapie buszowania na necie w poszukiwaniu takowych mam nadzieje ze to bedzie niezapomniany wieczor dla mojej siostry dosdajac ze jestem osoba szalona napewno nie bedziemy sie nudzic a.... jak zkładałam tipsy miesiaąc temu kosmetyczka nakładała mi zel jednofazowy i trzymaja sie super. Klamra plastikowa odpada, wiem bo to przerabiałam. Moniki na Giszowcu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.

Drugie opakowanie Meridii oczywiście juz mam nie za taka kosmiczna cenę bo 400 PLN co miesiąc to chyba lekka przesada a myślę że Meridia 15 kosztuje nawet ponad 400 PLN.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez szwow, rana sie wygoila zupelnie po paru tyg, sciagnela, blizny nie ma, paznokiec nie wrasta, plytka paznokciowa wyglada ladniej nawet niz przed zabiegiem, bo mialam taki szeroki paznokiec, a teraz jest wezszy, ladniejszy Jestem bardzo zadowolona, teraz czekam az mi sie przydarzy takie zapalenie w palcu u prawej stopy, to znow pobiegne do tego lekarza, nie bede czekac, az mi dzikie mieso wyrosnie, tak jak za pierwszym razem ( a poza tym pazurek bedzie pozniej ladniej wygladal, bo teraz mam jeden taki ladny, prosty pozabiegowy, a drugi za szeroki wlasnie i wlasnie dla tego wrasta). wejdz na forum beautywpolsce , tam sa pacjentki po operacjach w lineacorporis , po powiekszeniu piersi takze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Agika-ja mam blizne ok.dwucentymetrowa na nodze po zabiegu usuniecia znamienia, ktory mialam wiele lat temu. [link widoczny dla zalogowanych] Praktycznie wszedzie:
sam zabieg nie był bolesny a pani była przemiła. Ćwiczyłam, nie jadłam po 17 i trzymałam się 1000kcal i przed ćwiceniami piłam l-karnitynę Ja tam polecam wszystkim co chcą się dobrze nauczyć. zaczelam 3 tyg temu .. A jak ktos ma krzywa twarz w ksztalcie gruszki to tez cos doradza ? [link widoczny dla zalogowanych]
Nastepnie sa dni otwarte czyli takie gdzie dwie strony moga przeczytac cale akta, cos od siebie dodac. A która chce mnie poderwać ? A i bardzo proszę Was o rady i opinie... Dziewczyny, czy Wy masujecie tę swoja bliznę? Nie jestem w ciąży, ale planujemy z mężem dziecko. w lutym mialam ciaze pozamaciczna i od konca maja staralismy sie o drugie dziecko. ah tak koniec miesiąca to wszyscy ciezko pracują, jeszcze na dodatek pogoda sprzyja piciu piwa i zwieksza się ilosc pracy....buuuuu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomimo, że to NFZ to jednak chyba jakieś normy są.
[link widoczny dla zalogowanych]
to że lubię od czasu do czsu włożyć coś pastelowo- różowego mam się czuć jak kretynka lub debilek o tycim mózdzku?!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

serce się łamie gdy o tym wszystkim pomyśle, czy uda się uratować ten świat? [link widoczny dla zalogowanych] Bylam nia tam zachwycona, co rzadko mi sie zdarza.
-zdejmowanie - 20zł pomaga to na ok 3 dni tylko, na tyle ze bardzo mnie nie boli ale caly czas czuje ze cos jest nie tak a potem proces od nowa i od nowa itd.nie uzywalam nigdy zadnej masci ani lekow ale sprobuje (z scholla bo pewnie bez recepty). strasznie ciezko mi o tym wszytkim mowic, wspominac... Elvis Presley - Tutti frutti Więcej nic takiego nie miałam. [link widoczny dla zalogowanych]
Aaaa i wiecie co, strasznie chce mi sie palić Rewelacja z tym kursem! Odwiedzaj nas również jak idę staranka nie zapomne wtedy .. myslicie ze na ta nadrerke mi pomogą te tabletki?/ prosze o dpowiedz Tzn zaczynam od lutego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Słyszałam że Nikole są bardzo ładne i przede wszystkim MĄDRE!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ułatwię Wam życie :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps .. [link widoczny dla zalogowanych] Jak chcecie wiedzieć gdzie byłam, to w Yasumi epil w Toruniu.
Po porodzie dobra opieka nad maluszkiem, zrobiono malej cala mase badan, zaskoczyla mnie rozmowa z neonatologiem, pani doktor spedzila u mnie kilkanascie minut i dokladnie mi opisala stan malej, lacznie z wynikami. Nie uwiezycie,ale od weekendu przez tydzien maja byc u nas upaly jupi jupi jupi w koncu..Nawet z tej okazji maz wzial sobie jeden dzien urlopu zebysmy mogli nad morze jechac. Wiesz to jednak jedno dziecko na iles faktycznie zaraza sie od matki.. [link widoczny dla zalogowanych] Pomimo kąpieli nie da się wytrzymać ;( [link widoczny dla zalogowanych]
Przygotowanie jest wazne, ale wychodzenie jeszcze wazniejsze. NEO ul. 2.Przy sprzedaży towaru osobie trzeciej, czyli Klientowi wystawiam na życzenie zwykłą fakturę VAT (chyba, że ma być to faktura VAT marży??) bądź, jeśli jest osobą prywatną i takowej faktury nie potrzebuje wystawiam dowód sprzedaży/paragon (nie posiadam kasy fiskalnej, więc jest to ręcznie opisowy formularz samokopiujący „PA-1), na którym wpisuję „SPRZEDAŻ KOMISOWA i uzupełniam go kwotą brutto ceną z półki (cena Komitenta+marża Komisanta). prosze odpowiedzcie mi na poje pytanie... ale nie wiem kiedy do poznania przyjada. zawsze pozytywne opinie, może piszą właściciele. o londynku zapomnij, chyba ze chcesz zeby ktos cie wykiwal, a w lipcu,, hmm,, ja mowie biegle po angielsku, ale bez doswiadczenia nie licz na prace,, a w lipcu,,to dopiero bedzie sajgon, ja sama jestem teraz w Polsce na urlopie, wylatuje 12 czerwca i tak się złożylo ze przez moj wyjazd zostalam bez pracy, sama się martwie czy znajde co kolwiek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wystawy Petz Strona Gwna » Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: TELEVISION theme by Kisio . Programosy
 
Regulamin